czwartek, 9 czerwca 2011

Pomóżmy Meli- podaruj wzrost

Na początku mały off-top. Dzisiaj miałam tak niesamowity sen, że aż trudno go nie opisać.
Otóż śniło mi się, że byłam kierowcą tira. Byłam gdzieś na Ukrainie i już dojeżdżałam do Polskiej granicy, gdy chciała mnie zatrzymać tamtejsza policja. Mój tir miał jednak niesprawne hamulca, więc nim wyhamowałam, byłam już na przejściu granicznym. Tam zaczęłam rozmawiać z jakimś ukraińskim celnikiem, który był Murzynem, i to w dodatku w języku niemieckim.
Wszystko mi mówi, że nie powinnam kłaść się spać o 2.30 w nocy :D

No, a teraz do rzeczy. Akcja pomocy Meli trwa dalej. Przypominam- Melania Sobczyk jest 3-letnią dziewczynką, chorującą na achondroplazję (czyli karłowatość). Obecnie zbierane są pieniądze na jej operację w Niemczech, dzięki której może zyskać aż 24cm!
Jak można pomóc? Odsyłam do TEGO posta na blogu Podaruj wzrost. W skrócie, jedną z możliwości jest zakup na aukcjach jakiegoś przedmiotu.
Tutaj jest link do aukcji
Ja ze swojej strony przekażę takie dwie rzeczy:
Spiralna bransoleta






oraz kolczyki
Zielone oponki





Ich szczegółowy opis znajdzie się w opisie aukcji.
Będzie też wiele innych, bardzo ciekawych prac E_W, Mariselli, Pillow, FKi i jeszcze wielu, wielu innych osób.
Zapraszam do licytowania.

I jeszcze jedne, tym razem zostają ze mną :)
Kocie oczy
(szkło jablonex, onyksy 6mm i srebrne sztyfty)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz