sobota, 13 sierpnia 2011

To bliźnięta!

Wczoraj z wielkim bólem na świat przyszły bliźnięta ;)
Od razu dementuję- mamą nie jestem i na razie nie planuję być. Natomiast wczoraj uplotłam dwa bliźniacze komplety beaded beads- fioletowy i zielony, kolczyki+ zawieszka. Ból był, bo kilka razy nieźle sobie wbiłam igłę- nie w palce, ale nawet w środek dłoni (brrr).
Oto i one:
Starsza z bliźniąt

FIOLETOWE
(wykonane z koralików toho round 11/0 koloru purple oraz szlifowanego koralika szklanego; w otoczeniu części metalowych)


Ciut młodsze

ZIELONE
(koraliki jablonex lub preciosa w rozmiarze 2,3mm w najładniejszym chyba odcieniu zieleni,szlifowany koralik szklany, w otoczeniu części metalowych)


Oraz cała szczęśliwa rodzinka


I pokażę jeszcze kolczyki, które zrobiłam nad jeziorem. Próbowalam nauczyć się nowych wzorów, ale coś mi nie szło i w zasadzie tylko ten CBS nadaje się na tyle, żeby go pokazać, chociaż też się niestety marszczy :( Ech, pierwsze koty za płoty ;)


A teraz informuję, że muszę zrobić przymusową przerwę od biżu (tjaaa, akurat mi się to uda), wziąć się ogarnąć (jak ja nie lubię tego powiedzenia) i usiąść do nauki (a tego to już w ogóle nie lubię).

9 komentarzy:

  1. Świetne komplety, misterna i boląca robota :) Ucz się ucz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje bliźnięta urocze - nawet jeśli rodziły się w bólach to było warto (ja jestem rzeczywistą mamą bliźniąt, 15-latków i też twierdzę, że ból się opłacał ;-)
    A naukę przerwij od czasu do czasu, bo się przeuczysz i pokaż coś nowego :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakbyś tak wyłączyła tą weryfikację obrazkową przy wpisywaniu komentarzy, to w ogóle byłoby bomba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, a nawet nie wiedziałam, że jest :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bliźniaki urocze :)) A do nauki też powinnam się już powoli zabierać... ale moja słaba silna wola robi swoje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kulki są fajne, a zapowiedź nowości wygląda bardzo interesująco :)
    Btw. - powodzenia na egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ew, egzamin 9 września. Jej, jeszcze nigdy nie zaczynałam się uczyć tak wcześnie do egzaminu, ale chyba bardzo mi zależy tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze i odwiedzanie mojego bloga.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń