sobota, 17 grudnia 2011

Świąteczna wymianka

Dzisiaj pokażę efekt wymianki organizowanej na forum biżuteryjnym wizaz.pl :)
Ja miałam przyjemność wykonać prezencik dla blogowej Luny. Dostałam świąteczny obrazek-klucz i po pewnym namyśle wzięłam się do roboty.
Efektem tego była pleciona herringbonem (tym razem zwykłym, na 4 koraliki) bransoletka modułowa wraz z modułowym koralikiem, w którym wykorzystałam mój ukochany koral oraz szlifowane szklane koraliki. Wszystkie zaprezentowane poniżej zdjęcia tego prezentu pochodzą z bloga Luny, która pozwoliła mi je skopiować :) (Dziękuję :*)


Przybliżenie na koralik


Jako Mikołajka dorzuciłam też parę przydasiów :) Drewnianą bazę breloczka do dekupażu, kameę (coby Luna obrobiła ją sutaszem), serwetki do decu, krople szkła weneckiego.


Oraz zakładeczka do książki, w sam raz do dobrej lektury na długie, zimowe wieczory :)


Ja natomiast dostałam przepiękne prezenty od Doroty.
Wspaniałą bransoletkę i kolczyki w technice chainmaille.



Zakładkę do książki "do tych najcięższych przedmiotów" :D


Oraz garść przydasiów, których na potrzeby zdjęcia nie rozpakowywałam, bo pospadałaby mi z balkonu :)



I zostało mi parę prac, które czekają na swoją fotograficzną premierę na blogu, ale nie mam jak ich sfotografować :( W te piękne, słoneczne dni wracam do domu późno, że już nie mam jak zdjęć zrobić, natomiast w te szare, brzydkie, wietrzne, kiedy siedzę cały dzień w domu, nie ma sensu iść z aparatem na balkon, bo i tak mi nie wyjdzie.
Edit: podmieniłam zdjęcia na mniej żółte :)

4 komentarze:

  1. Świetna wymiana - piękna biżutka poleciała w obie strony :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana wymianka :) gratuluję prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mraugorzato, gdzie dostanę krążki drewniane, których użyłaś do prawie-decoupażowego breloka?

    OdpowiedzUsuń
  4. We both hold lineage pressing, coronary thrombosis artery disease and apoplexy.
    We recognize that mettle disease endangerment
    increases the arteries and effort heart onslaught, which may shew deadly.
    At UCLA, a survey albeit conducted on rabbits--a proficiency engraft sterols that receive a incontrovertible impression
    on Cholesterol levels.

    Also visit my blog :: cholesterol most effective natural treatment

    OdpowiedzUsuń