niedziela, 8 stycznia 2012

Dla WOŚP

Zapraszam dzisiaj na aukcje Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy!



Kiedy byłam małą dziewczynką to kolekcjonowałam te czerwone WOŚPowe serduszka, a potem jedno przykleiłam na barku w dużym pokoju i przez co najmniej 10 lat nie pozwoliłam go zerwać. Dzisiam po raz pierwszy w swoim życiu, włączam się do akcji w zupełnie inny sposób. W tamtym roku byłam jeszcze raczkującą beaderką, ale w tym roku postanowiłam nie przepuścić okazji. I w ten sposób możecie dzisiaj znaleźć dwie moje bransoletki na allegro- cały dochód z ich sprzedaży będzie przeznaczony na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.

Bransoletka Kornelia- która już był prezentowana 





Oraz bransoletka modułowa, z koralików fire polish, posrebrzanych kuleczek, na grubym rzemieniu.






Zapraszam do licytowania- zaczynamy od złotówki, bo liczy się każdy grosz :)

1 komentarz: